خط ویژه : 77200111-021

بهترین دوربین مداربسته

معرفی بهترین دوربین مداربسته باکیفیت

بهترین دوربین مداربسته وقتی در خانه نیستید مراقب اموال ، بچه ها و حیوانات خانگی شما هستند. آنها را می توان در داخل یک قفسه یا قفسه کتاب قرار داد یا روی دیوار بیرون نصب کرد و به شما از فعالیت در داخل یا اطراف ملک خود هشدار می دهد و به شما امکان می دهد فیدهای زنده را از طریق یک برنامه در تلفن خود مشاهده کنید. یک دوربین با کیفیت خوب، چه برای خانه یا محل کار شما بدون شک به طرق مختلف به شما کمک خواهد کرد.

بهترین دوربین مداربسته یک سرمایه گذاری محکم و راهی آسان و مقرون به صرفه برای محافظت از اموال شما هستند در حالی که آنها شبیه سیستم‌های دوربین مداربسته پیچیده‌تر هستند، نصب و نگهداری آن‌ها بسیار ارزان‌تر و آسان‌تر است و معمولاً می‌توان آن‌ها را با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند ادغام کرد.

بسیاری از بهترین دوربین مداربسته بی سیم را می توان در داخل یا خارج استفاده کرد، اگرچه فقط مقاوم ترین و ضد آب ترین مدل در برابر باران یا سرمای شدید مقاومت می کنند. هر دو دوربین با سیم و باتری نیز در دسترس هستند. مدل های سیمی کمی قابل اعتمادتر هستند، زیرا نیازی به شارژ مجدد ندارند. هنگامی که حرکت در یک منطقه مشخص تشخیص داده می‌شود، اما با تمرکز بیشتر روی امنیت، هشداری را به تلفن شما ارسال می‌کنند.

دوربین مداربسته چیست ؟

دوربین مداربسته یک سیستم بسته متشکل از دوربین‌های ویدئویی ، دستگاه‌های نمایشگر (مانیتور) و شبکه‌های داده سیمی یا بی‌سیم است که به شما امکان می‌دهد تصاویر را از دوربین‌های فیلمبرداری به مانیتور منتقل کنید.سیستم‌های نظارت تصویری علاوه بر دوربین‌ها و مانیتورها، اغلب شامل دستگاه‌های دیگری مانند سرورها، حافظه‌های ذخیره‌سازی دیسک، رایانه‌های مشتری هستند که امکان ذخیره و پردازش داده‌های ویدیویی را فراهم می‌کنند. همچنین سیستم های نظارت تصویری را می توان با سیستم های امنیتی و سایر سیستم های اطلاعاتی ادغام کرد.سیستم های نظارت تصویری برای تضمین امنیت در سایت های محافظت شده، نظارت بر فعالیت های پرسنل، پیگیری فرآیندهای تولید و غیره طراحی شده اند.

بهترین دوربین مداربسته

انتخاب بهترین دوربین مداربسته

 ممکن است انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای شما دشوار باشد به همین دلیل است که ما گروه سانل اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. همه دستگاه‌های موجود را به‌طور گسترده آزمایش کرده‌ایم ، کیفیت ویدیو و صدای آنها، اثربخشی حسگر حرکت و سایر ویژگی‌ها و برنامه‌های مربوطه را بررسی کرده‌ایم. اطلاعات کلیدی مورد نیاز برای کمک به انتخاب مناسب برای خانه خود را بخوانید.

با چنین انتخاب گسترده ای از دوربین های امنیتی خانگی برای انتخاب، سانل آنچه را که به عنوان بهترین دوربین مداربسته می دانیم به دو دسته تقسیم کرده ایم : بهترین دوربین مداربسته خانگی و بهترین دوربین مداربسته در فضای باز

بهترین دوربین مداربسته

نظارت بر شبکه های بهترین دوربین مداربسته

یکی از روندهای رو به رشد سریع در امنیت دوربین مداربسته، نرم افزار نظارت بر شبکه است که سیستم های دوربین مدار بسته را تضمین می کند که همچنان فعال هستند و می توانند نظارت 24 ساعته یک منطقه و اعلان های قابل اعتماد را ارائه دهند.سیستم‌های مانیتورینگ می‌توانند در صورت قطع برق به کارکنان هشدار دهند (و به طور خودکار به منبع تغذیه پشتیبان سوئیچ شوند)، دائماً فعالیت غیرمعمول در شبکه را بررسی کنند و برای انواع مختلف استفاده، خطرات و الزامات (مانند پزشکی یا خرده‌فروشی) پیکربندی شوند.نظارت حرفه ای این شبکه ها برای اطمینان از انطباق با قوانین بین المللی حریم خصوصی و امنیت، حفاظت از داده های شخصی و پردازش کارآمد مقادیر زیادی از داده های تصویر ضروری است.

ویژگی بهترین دوربین مداربسته

بهترین دوربین مداربسته نظارت را بر ملک شما ارائه می دهد، چه در خانه باشید و چه خارج از خانه.  دوربین مداربسته با اپلیکیشنی کار می‌کند که فیلم‌های زنده و ضبط‌شده را به همراه برخی ویژگی‌های فانتزی دیگر نمایش می‌دهد که به شما امکان می‌دهد با شخص در داخل و خارج از خانه ارتباط برقرار کنید.

تفاوت قیمتی که در بهترین دوربین مداربسته برای آن پرداخت می کنید کیفیت این ویژگی ها است.

بهترین دوربین مداربسته چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

فناوری بی سیم از همان روزهای اولیه راه طولانی را پیموده است. با سیستم‌های دوربین مداربسته ، خانه‌ها و مشاغل به طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های دوربین مداربسته دسترسی دارند که آن‌ها را موثرتر می‌کند و همچنین دارای کیفیت‌های مختلفی هستند که آنها را همه‌کاره‌تر و راحت‌تر می‌کند. اگر قصد نصب دوربین های امنیتی برای خانه یا محل کار خود را دارید، موارد زیر برخی از بهترین ویژگی های دوربین امنیتی موجود است.

  •         فیلمبرداری HD
  •         صدا دو طرفه
  •         دید در شب و ضبط در نور کم
  •         فضای ذخیره ابری
  •         حرکت فعال شد
  •         ارتباطات بی سیم
  •         نظارت از راه دور
  •         فعال سازی راه اندازی شده
  •         طیف گسترده ای پویا

ویژگی های کلیدی بهترین دوربین مداربسته

با انتخاب های زیادی که برای شما در دسترس است، پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته که می تواند خانه و خانواده شما را از آسیب حفظ کند، اغلب دشوار است.دوربین‌های امنیتی دارای ویژگی‌های زیادی هستند که یکی از آنها را متفاوت و اغلب برای شما بهتر از سایرین می‌سازد.

 دوربین با وضوح بالا

این مهمترین ویژگی است زیرا اگر تصویر واضح نباشد دوربین بی فایده است. هر چه رزولوشن بالاتر باشد، تصویر واضح تر است.

ادغام با سیستم امنیتی شما

با ادغام با سیستم امنیتی ، بیشترین بهره را از دوربین مداربسته خود ببرید.  ادغام بهترین راه برای جلوگیری از وقوع جرم است

بهترین دوربین مداربسته
بهترین دوربین مداربسته

میدان دید

زاویه دید بالاتر بیشترین پوشش ضبط را به شما میدهد، اما بسته به نیاز شما ممکن است به چیزی تا این حد گسترده نیاز نداشته باشید. محدوده دید دوربین به طور گسترده ای است، بنابراین این مشخصات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در مکان انتخابی به درستی کار می کند.

ضبط / ذخیره سازی

چند نوع ضبط وجود دارد که در بهترین دوربین مداربسته رایج استمحبوب ترین دوربین ها از فضای ذخیره سازی ابری استفاده می کنند. این گزینه مشاهده ویدیو را در هر زمان آسان می کند. مدت زمان یا مقدار فضای ذخیره‌سازی بسته به دوربین متفاوت است.

دید در شب مادون قرمز

مطمئن شوید که دوربین شما دید در شب را دارد. حتی اگر دوربین شما بتواند در طول روز از صدها فوت دورتر فیلم بگیرد، اگر در شب نتواند فیلم بگیرد، نیمی از کار خود را انجام می دهد.

صدا دو طرفه

دوربین با صدای دو طرفه به شما امکان می دهد از طریق دوربین صحبت کنید و می توانید نویز پس زمینه را ضبط کنید. این یک ویژگی عالی است زیرا به شما امکان می دهد همزمان در دو مکان باشید.

اپلیکیشن موبایل

دلیل محبوبیت دوربین مداربسته به دلیل راحتی مشاهده ویدیو از هر نقطه از طریق یک برنامه تلفن همراه است. بسیاری از دوربین‌ها دسترسی بی‌درنگ را فراهم می‌کنند تا بتوانید درب ورودی خود را از آشپزخانه یا در سراسر شهر پاسخ دهید

به خاطر داشته باشید که همه دوربین‌های امنیتی برابر نیستند، بنابراین مهم است که تحقیق کنید تا مطمئن شوید بهترین را برای نیازهای خود دریافت می‌کنید.

بهترین دوربین مداربسته

چگونه بهترین دوربین مداربسته را تست می کنیم

برای اطمینان از اینکه بهترین دوربین مداربسته را انتخاب میکنید چندین ویژگی مهم را که سبک، عملکرد و موارد کاربردی را پوشش می‌دهند، آزمایش و تجزیه و تحلیل کرده‌ایم.

سانل هر دوربین را براساس کیفیت فیلمی که در طول روز و در تاریکی ضبط می‌کند، میزان واضح بودن ویژگی‌های مکالمه دو طرفه و تنظیمات برای مسلح کردن و غیرفعال کردن دوربین رتبه‌بندی میکند. علاوه بر این برای هر مدل راه‌اندازی و نصب چقدر آسان قرار داده و همچنین دوربین‌ها در ارائه اعلان‌های حرکتی که چقدر کارآمد هستند و آیا ویژگی‌های هوش مصنوعی برای تشخیص اینکه آیا فعالیت توسط یک شخص یا حیوان ایجاد شده است یا نه طراحی کرده است.

در بهترین دوربین مداربسته عمر باتری هر مدل را مقایسه شده و برای دوربین‌های دارای چراغ ویا آژیر، روشنایی و بلندی صدا را نیز مقایسه شده تا دید آیا کافی هستند یا خیر؟ همچنین هر مدل را از نظر دوام و طراحی آن ارزیابی شده است و سانل به دنبال این است که ببیند آیا با صفحات نصب مفید و توانایی تنظیم زاویه دوربین مطابق با خانه شما همراه است یا خیر.

بهترین دوربین مداربسته

معرفی بهترین دوربین مداربسته در آوا بصیر

آیا به دنبال بهترین دوربین مداربسته برای خود هستید اما احساس می کنید که از گزینه های موجود در بازار غرق شده اید؟ آیا مطمئن نیستید که کدام دوربین مداربسته برای نیاز شما مناسب است؟ برای آشنایی بهتر با بهترین دوربین مداربسته به سراغ دوربین مداربسته سانل در آوابصیر بروید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

تیم سانل به توسعه و تولید دوربین های نظارتی ایمن و قابل اعتماد با بررسی های کنترل کیفیت در هر مرحله از توسعه تا زمانی که استانداردهای صنعتی را برآورده کند اختصاص داده است.

سانل یک ارائه دهنده پیشرو برای خدمات بهترین دوربین مداربسته در ایران است ما بهترین دوربین مداربسته را برای خانه‌ها و مشاغل طراحی و نصب و اجرا می‌کنیم و مجموعه‌ای از بهترین ویژگی‌های موجود در بازار امروز را ارائه می‌دهیم. اگر به دوربین های بی سیم ، سیستم های هشدار خانه هوشمند یا اتوماسیون خانگی علاقه دارید، برای مشاوره با تیم متخصص سانل در آوابصیر تماس بگیرید .

مقایسه 10 برند برتر دوربین مداربسته

تا به حال بیش از ۱۰۰ نام تجاری دوربین مداربسته در ایران معرفی شده است. هنگام تصمیم‌گیری برای خرید یک دوربین مداربسته، احتمالاً سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که کدام برند در سال ۲۰۲۳ بهترین عملکرد را ارائه کرده است؟ در این مقاله، با توجه به کیفیت، مزایا و رقابت در بازار، برندها و نام‌های پرفروش دوربین‌های مداربسته را بر اساس نظر کارشناسان معرفی و مقایسه می‌کنیم.

بر اساس تحلیل‌های انجام شده، در رده‌بندی برترین برندهای دوربین مداربسته در بازار جهانی، به نظر می‌رسد که این ۱۰ برند از محبوب‌ترین و مورد اعتمادترین نام‌ها هستند:

دوربین سانل

۱. سانل (Sunell)

شرکت سانل، یک شرکت فعال در زمینه تولید و توسعه دوربین‌های مداربسته و نظارتی است که در سال ۱۹۹۷ در شهر شن‌ژن، چین تأسیس شده است. این برند برای سه سال متوالی در لیست برترین برندهای دوربین‌های مداربسته در چین قرار گرفته است و دارای نمایندگی‌های رسمی در ۱۱۳ کشور می‌باشد.دوربین‌های مداربسته سانل و سیستم‌های نظارت تصویری خاص آن‌ها، به منظور استفاده در مکان‌های حساس مانند فرودگاه‌ها، بانک‌ها و موارد مشابه طراحی و تولید شده‌اند. این دوربین‌ها از کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و قادرند تصاویر را با وضوح فوق‌العاده‌ای ارائه دهند.

 برای حفاظت از مال‌های بزرگ، فروشگاه‌ها، مراکز مسکونی و اداری، از این برند استفاده می‌شود. کمپانی سانل، دوربین‌های مداربسته را در مدل‌ها و انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌نماید. دوربین‌های مداربسته سانل در انواع مدل‌های چشم ماهی، حرارتی، مادون قرمز، بولت و … در بازار موجود هستند.

دوربین مداربسته هایک ویژن

 ۲. هایک ویژن (Hikvision)

شرکت Hikvision، یکی از تولیدکنندگان سیستم‌های حفاظتی در جهان است و متعلق به کشور چین است. این برند در طول ۱۹ سال گذشته توانسته است بخش گسترده‌ای از بازار جهانی را تصاحب کند. ارائه دوربین‌های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب یکی از اهداف اصلی این شرکت بزرگ بوده و تا به امروز نیز موفقیت آمیز بوده است. نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته این برند بسیار ساده و آسان است و دوربین‌های Hikvision به عنوان یکی از محصولات شناخته می‌شوند.

۳. هایلوک (Hilook)

برند Hilook یکی از جدیدترین برندهای دوربین مداربسته است که در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت Hikvision معرفی شده است. این برند، در مقایسه با دیگر برندها، دوربین‌هایی با قابلیت‌های متعدد را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌دهد. واقعیت این است که Hilook به عنوان یک برند اقتصادی از خانواده Hikvision در نظر گرفته می‌شود. ارزشمند است بیان کرد که به لطف طراحی زیبا و قیمت مناسب، دوربین‌های مداربسته Hilook به سرعت توانستند در بازار رقابتی جایگاه مطلوبی را برای خود ایجاد کنند.

دوربین مداربسته هایلوک
دوربین مداربسته داهوا

۴. داهوا (Dahua)

شرکت داهوا همواره به دنبال بهبود بهترین راه حل‌ها و ابتکارات جدید در زمینه فناوری است و حدود ۱۰ درصد از سود فروش سالانه خود را به تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد. برند دوربین مداربسته Dahua، به لطف کیفیت برتر تصویری که ارائه می‌دهد، توانسته است جایگاه مهمی در بازار جهانی را به دست آورد.

۵. یونی ویو (Uniview)

دوربین Uniview یکی از برندهای برجسته چینی است که در زمینه سیستم‌های حفاظتی و امنیتی در سراسر جهان شناخته شده است. Uniview به عنوان یک برند قوی در دوربین‌های مداربسته IP شناخته می‌شود. این برند با ارائه محصولات پیشرفته، حرفه‌ای و اعتمادی در حوزه نظارت و امنیت، همواره به دنبال ارائه راه‌حل‌هایی جامع و برتر در صنعت امنیتی است.

۶. یونی آرک (Uniarch)

یونی آرک، یکی از محصولات جدید برند یونی ویو است که به تازگی وارد رقابت با برندهای معتبر دوربین مداربسته شده است. این برند با قیمت مناسب و سهولت نصب دوربین‌های مداربسته، توانسته است با شروع موفقیت‌آمیزی را تجربه کند. هدف اصلی این گروه از دوربین‌های مداربسته، استفاده در پروژه‌های کوچک و متوسط با کمترین هزینه و حفظ کیفیت بالا است. دوربین‌های مداربسته برند یونی آرک، به همان شکلی که دوربین‌های یونی ویو عمل می‌کنند، تحت شبکه هستند. اگرچه تنوع کمی دارند، اما این امر می‌تواند یکی از مزایایی باشد که به مشتریان در انتخاب آسان‌تر کمک می‌کند.

۷. سونی (Sony)

شرکت سونی، یک برند ژاپنی قوی است که عمدتاً در زمینه تولید دوربین‌های تحت شبکه فعالیت دارد و در حال حاضر دوربین‌های آنالوگ را از محصولات خود حذف کرده است.

این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود و در این زمینه موفقیت‌آمیز عمل کرده است. در بخش قطعات و تجهیزات جانبی نیز عملکرد قابل توجهی داشته و از آن رضایت بخش بوده است.

با این وجود، قیمت بالای دوربین‌های مداربسته سونی باعث شده است که این برند در این حوزه با محدودیت مشتری مواجه شود.

۸. پاناسونیک (Panasonic)

پاناسونیک به عنوان یکی از برندهای قدیمی ژاپنی شناخته می‌شود و اصلی‌ترین هدف این برند تولید سیستم‌های صوتی است که توانسته است در این زمینه بازار گسترده‌ای را به دست آورد.

این برند در زمینه دوربین‌های مداربسته نیز تلاش کرده است تا با حذف دوربین‌های آنالوگ و تمرکز بر روی دوربین‌های تحت شبکه، محصولاتی با کیفیت و قدرتمند ارائه دهد. با این حال، این موضوع منجر به افزایش گرانی بیش از حد دوربین‌های پاناسونیک شده است. این برند نتوانسته است همچون بخش صوتی، در بازار دوربین مداربسته در ایران جایگاه مطلوبی را کسب کند.

۹. بوش (Bosch)

هدف اصلی شرکت بوش، حفاظت از زندگی، ساختمان‌ها و دارایی‌ها است. مجموعه محصولات این شرکت شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا، همچنین کنترل و کنترل دسترسی است.

بوش به دنبال ارائه یک راه‌حل کامل برای حفاظت و امنیت است. اگرچه این برند دارای کیفیت بالایی است، اما از نظر سهولت کار و راه‌اندازی توسط کارشناسان، ممکن است رتبه‌بندی مطلوبی را کسب نکند.

۱۰. کسیس (Axis)

در تنوع دوربین‌های مداربسته اکسیس، به حدی زیاد است که می‌توانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. برند Axis به یک شرکت سوئدی تعلق دارد که توانسته در بازار جهانی موفقیت زیادی کسب کند. دوربین‌های مداربسته این برند دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی هستند. با این حال، قیمت بسیار بالای دوربین‌های برند اکسیس ممکن است باعث شود مشتریان به برندهای دیگری مانند سانل مراجعه کنند، زیرا کیفیت و قیمت آن‌ها مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

2 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر
    من چندتا دوربین توی خونم نصبه، ولی چندتاش تصویر نداره، بنظرتون چرا؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر، ممکنه ایراد از دوربین باشه، در عین حال ممکنه از رسیور یا کابل ها و … باشه، توصیه ام اینه یا جزئیات بیشتر بگین یا اینکه به یک متخصص بگین تا بیاد بررسی کنه و ایرادات رو پیدا کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

مطالب پر طرفدار

فهرست مطالب